3 μεγάλοι μύθοι για τα εστιατόρια

restaurant

Πώς οι καλοπροαίρετοι ιδιοκτήτες εστιατορίων στερούν τους εαυτούς τους από κέρδος, χρόνο και επιτυχία και πώς να αποφύγετε το σύνδρομο του “Manager’s BurnOut»; Ξέρουμε πως είστε πολυάσχολοι, αφού η εστίαση απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς σας. Διαβάστε και σκεφτείτε πώς όλα αυτά εφαρμόζονται στην επιχείρησή σας – γιατί μπορεί να είναι οι σημαντικότερες συμβουλές που θα διαβάσετε φέτος.

Έλεγχος της πραγματικότητας

Αν είστε ένας από τους πολλούς ιδιοκτήτες εστιατορίων που χρειάζονται βοήθεια, αλλά νομίζετε ότι το μάρκετινγκ είναι περίπλοκο, ακριβό και χρονοβόρο — ότι απαιτεί αίμα, ιδρώτα και δάκρυα για να έχει αποτελέσματα, περαστικά σας. Στην πραγματικότητα, μόνο αλήθεια δεν είναι.

Όχι εύκολο — μόνο απλό. Υπάρχουν μόλις 3 στόχοι – κλειδιά στα οποία πρέπει να επικεντρωθείτε, για να αυξήσετε τα καθαρά κέρδη του εστιατορίου σας:

  • Μην περιμένετε ο πελάτης να μπει μέσα. Βρείτε τρόπους για να φέρετε νέους πελάτες.
  • Αναζητήστε τρόπους ώστε οι υπάρχοντες πελάτες να επιστρέφουν συχνότερα!
  • Αυξήστε τα κέρδη από τον κάθε πελάτη, με συνδυαστική πώληση, προτάσεις και συμβουλές από το σέρβις.

Το μάρκετινγκ εστιατορίων είναι απαραίτητο στην επιβίωσή σας.

Διαβάστε την πολύ καλή συνέχεια εδώ.

Σχολιάστε:

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.